07.04.15

Comunicat d'ICV de Barcelona sobre la marxa de Quim Mestre

ICV de Barcelona lamenta profundament la decisió anunciada avui per Quim Mestre de concórrer a les properes eleccions com a integrant de la candidatura del PSC.

ICV de Barcelona lamenta profundament la decisió anunciada avui per Quim Mestre de concórrer a les properes eleccions com a integrant de la candidatura del PSC, una decisió que només podem interpretar en clau personal i de supervivència en un càrrec institucional.

Durant els darrers mesos, Quim Mestre ha expressat públicament i en els òrgans de decisió del partit el seu suport explícit a l’estratègia de confluència acordada en la darrera Assemblea d’ICV de Barcelona, que ha conduït a la formació de la candidatura de Barcelona En Comú.

Només la seva exclusió de la llista electoral pot explicar la decisió anunciada avui per Quim Mestre, amb l’únic objectiu de mantenir el càrrec de regidor. Si el seu anunci d’avui no comporta la seva dimissió immediata i el retorn de l’acta estarem davant d’un cas de transfuguisme, una pràctica poc honesta, que rebutgem i que contribueix a alimentar el descrèdit de la política.