Notícia

Barandilla_can_tabac

Mesimg

Fletxa_component
25/05/2010
Manca de Manteniment a les urbanitzacions de Vallromanes

Les Urbanitzacions, són part del poble.

No és noticia que, les urbanitzacions mantinguin una mancança en el seu manteniment:

- Servei continu de neteja

- Arranja't de voreres 

- Reparacions en el ferm de les vies públiques

- Falta de il.luminació pública

- Manca de senyalitzacions verticals

- i un...llarg etc.

Fa una setmana, vam estar comprovant la urbanització de Cal Tabac. Realment, no és diferent a les demés urbanitzacions "aïllades" o "allunyades" del centre del poble. Vam estar analitzant els seus carrers ón la seva falta de manteniment, és la imatge del seu "desgast". Pot ser no és la urbanització més gran però si és, una urbanització ón viuen persones que paguen els seus impostos com els demés per tindre un mínim de serveis.

Aquí demostrem que la Urbanització de Cal Tabac, pateix com altres urbanitzacions. Observem com una barana per evitar caigudes a diferent nivell, està malmessa i no reparada. Qualsevol persona, adult o nen, pot caure. Alguns poden pensar que no és tan greu. Dins la construcció, una deixadesa d'aquets tipus, es motiu de sanció molt greu per als responsables. 

A més vam poder contar fins a 5 caps de fanals trencats. Això implica falta d'il.luminació i en altres casos, contaminació lumínica.

No obstant, s'oberva deixadesa en el mateniment de les escales que comuniquen diferents carrers de la pròpia urbanització.

Solucionar-ho és molt facil però depèn, del pròpi ajuntament. Ho farà?

 

 

David Carrillo

 

President ICV-Vallromanes

FAROLA_2_CAN_TABAC.jpg

Comentaris

  1. Xat_nofoto

    Joan Antoni TUE 25/05/10 16:06h

    Solucionar-ho es facil, pero val diners. Si es redueixen els impostos com vosaltres dieu, ¿d'on surten els cuartos? Per cert, tenim coses bastant pitjors que les urbanitzacions i ningu diu res de res. Salutacions
  2. Xat_nofoto

    David Carrillo TUE 25/05/10 19:00h

    Bones! Tot val diners, si...o no. Tenim un servei de manteniment al municipi que només sembla que l'alcaldia els tingui prohibit del nucli urbà. (No és real però si és cert que el manteniment és molt més continu al centre que a la resta). Però no es tant ( el que costa arreglar-ho) com sembla. Si ho arreglen, millor. Si, hi han coses pitjors. Tot va pas a pas. Un dia, vostè em va comentar que em dobla en anys...jo no ho sé però si li dirè que tinc memòria per recordar que abans, no fa tant, pagavem menys i rebiem més. Ara paguem més i ens donen menys, fent-nos veure/creure que no és suficient per arrivar al que voldriem. Li animo a que contribueixi a posar la "seva noticia" - alló que més greu ha observa't i necessita urgència -
  3. Xat_nofoto

    Joan Antoni TUE 25/05/10 20:46h

    Vostè diu que tenim un servei de manteniment...........be. ¿em sap enumerar les tasques d’aquest servei de manteniment? Apart es clar de bufar fulles i fer anar la maquina netege-boreres. El problema no es arreglar quelcom, sinó saber si se sap fer. Jo en aquest punti tinc els meus dubtes, i no perquè no tingui confiança en ningú, si no simplement per que si es sàpigues fer, ja estaria fet ¿no? Això de pagar menys i rebre mes no es exclusiu de aquest poble, estic segur que abans vostè omplia el dipòsit del cotxe pagant menys ¿m’equivoco? Ó segur que la seva mare anava al mercat i comprava mes amb menys diners que vostè a dia d’avui ¿si ó no? Com a noticia, ¿li sembla be el fet de senyalitzar els camins del poble? Mes que res per si te que vindre una ambulància de nit i es perd per aquestos camins. També podria ser bo el fet de tenir ubicada a la policia local en un lloc mes adient. A dia d’avui es mes fàcil trobar la farmàcia que a la policia local. P
  4. Xat_nofoto

    Joan Antoni TUE 25/05/10 20:48h

    A dia d’avui es mes fàcil trobar la farmàcia que a la policia local. Podria continuar amb coses mes importants, però amb això ja tenim suficient per avui. Salutacions. P.D. Donar mes facilitats per tenir mes oportunitats de negoci (botigues) no estaria malament, i adequar els impostos segons els serveis rebuts, tampoc. Per cert, ¿a ningu mes que a mi l'interesa res del que parlem ó que?
  5. Xat_nofoto

    David Carrillo TUE 25/05/10 21:34h

    Bones de nou! Si que és veritat, quan ve una ambulància , la policia escolta des de l'entrada del poble a aquests fins ón ha d'arribar. Sobre el tema del local, és com lo de correos...en les mateixes. Pel tema dels servei de manteniment, jo els he vist treballar en tasques que podria dir que no són les seves o per les què hi faltaria formació i prevenció. Sobre tema botigues/comerços, han obert unes poques aquest any. Si que és cert que costa molt obrir un negoci a vallromanes peró pot ser bé donat per la oferta i la demanda? o per qué hi han mases problemes per poder obrir-la i mantenir-la? A mi les queixes que marriven venen més per la continuitat del negoci i com a segon, el poder obrir. Sobre el més car...tot bé donat sobre l'especul.lació del cost de la vida. En 10 anys, la majoria de preus han pasat el 100% del seu cost de venda, cosa que contant un IPC al 4, només seria un 40 %. El tema és més profund de tractar....
  6. Xat_nofoto

    David Carrillo TUE 25/05/10 21:40h

    Sobre els discursos que fem, li puc dir que tenim un control estadistic de persones que visiten el web. Controlem el temps que estan i molts repeteixen. Senyor Antoni, li aseguro que llegeixen el que escrivim, tant vosté com jo, com les noticies. Ara bé...qui les llegeix, ja no ho sé. Però s'ho miren. Com diu un veí del poble...la web se la deuen mirar més els rivals politics que no pas uns altres. Personalment, prefereixo que ho llegeixin els veins i donin les seves opinions com vostè. També s'agraaeix que hi hagi participació per part d'aktres rivals politics. Donaria més debat de discussió.
  7. Xat_nofoto

    Joan Antoni WED 26/05/10 08:36h

    Estic d'acord. Pero ¿s'imagina voste un debat continuat amb un blog neutral exposant idees, solucions, etc per part dels politics i dels veins? Naturalment amb respecte es clar. En el tema ambulancies, nomes dir que el altre dia a les 2h de la matinada va tenir que venir una ambulancia a casa de la meva mare i es va perdre. En cap moment es va trobar amb la policia i va trigar quasi 1 hora. No vull dir que la policia tingui cap culpa, al contrari, la policia sota el meu punt de vista fa una tasca molt bona i molt ben feta, pero com he dit abans, es tindria que facilitar la feina de tots, i potser tenir a la policia local mes a la vista, ajudaria bastant. Salutacions.
  8. Xat_nofoto

    Joan Antoni WED 26/05/10 11:02h

    Per altre banda, la idea d'en David Ricard en quant l'edifici de la antiga escola, em sembla millor, ja que el ajuntament per el meu gust te una ubicació excelent, i recuperar la antiga escola per tasques del parc, penso que esta força be. Es una opinió es clar. Salutacions.
  9. Xat_nofoto

    David Carrillo WED 26/05/10 19:36h

    Bones! Vaja, no negarè que Vallromanes és facil per moure's. Quan jo era el carter del poble, em va costar una mica adptarme al sistema de desplaçament de vallromanes, sobre tot pel tema de "úniques direccions" pel cotxe. Al final van arrivar a poder ajudar a la seva mare? El que deia de la policia es que jo he vista la policia moltes vegades escoltant ambulàncies des de vilanova a vallromanes i desde vallromanes, pero vallromanes...Al 2006 nosaltres ICV-Vallromanes, vam propossar que l'antiga escola 3 pins sigui el CASAL DELS JOVES gestionat per ells mateixos. Nosaltres, no trobem correcte que un edifici que abans donava docència i és propietat municipal, hagi de pasar a propietat privada. Per aixòs , ja em envi'at a la direcció del Parc, una posible ubicació dins del pulmó de la serralada litoral de Vallromanes. Pues lo del blog a mi personalment m'agrada, abans funcionaba un..."espaivallromanes" encara que hi havia persones que es pasaven amb alguns comentaris.
  10. Xat_nofoto

    Joan Antoni WED 26/05/10 19:54h

    Un segon, jo no he dit que passi a ser propietat privada.......si ha de ser aixi, pot ser la meva opinió no es la mateixa, jo pensava en un lloguer, etc quelcom que reporti un benefici al poble pero sense perdre patrimoni.. Si, els de l'ambulancia van arrivar,van trigar un pel pero van arribar, gracies. ¿segur que espai Vallromanes ja no funciona? el problema dels comentaris pasats de rosca es unicament d'educació, i això a segons a quina edat ja no te remei, encara que siguis marit ó dona de qui sigui. Salutacions.
  11. Xat_nofoto

    David Carrillo THU 27/05/10 13:18h

    Bones! No ho he dit bé, pel que sembla. El consorci del parc, busca una seu. De propietat o lloguer. Lo més lògic és dir que busquen un lloguer, un espai per ocupar indefinidament. Si és lloguer, l'edifici pasa a ser "propietat" del consorci de manera temporal, fins que acabi el contracte o segons les clausules. Personalment, el degradament de les intal.lacions, bé donat per falta d'idees en l'explotació. El complex esportiu municipal, per exemple, ara té un lloguer de 25 anys!! a una empresa privada. Si, ha fet millores, en é més cura i l'explota molt millor que l'ajuntament, però no hauria de ser així. Busquen calers ràpids per subsanar problemes puntuals. Com lo de vendre la Carpa i llogar-ne una quan cal - la carpa era un espai més popular que el casal actual -. L'espai vallromanes funciona però ja no es deixen comentaris. Jo crec que, la gent pot canviar...però ha de saber sacrificar-se amb l'evolució i, dona igual l'edad.
  12. Xat_nofoto

    Joan Antoni FRI 28/05/10 09:43h

    Doncs pot ser es tenen que fer contractes mes imaginatius.........però crec que els casos que tractes per igual (antiga escola TRES PINS i piscines) son ben diferents. En primer lloc, el local de la antiga escola es te que ocupar per que del contrari acabarà per caure a troçets com els edificis del carrer Vista alegre. Per altre banda, no crec que la ubicació per fer res cara al poble sigui la mes adient, (massa desconnectat del centre) mentre que per una tasca de acollir un consorci com el que estem debatin i que en principi va enfocar en David Ricard no tindria cap problema. Tenint el entorn que tenim, ¿que millor que la gent del parc estigui ubicada al poble? I si poden donar feina al poble, doncs encara millor. Jo penso que si volem fer un casal per joves, etc, tenim els edificis del carrer Vista alegre, els quals per manca d’actuació per part de qui toqui, acabaran per caure a terra i de no ser així continuaran donant una imatge deplorable d’aquella banda del poble.
  13. Xat_nofoto

    Joan Antoni FRI 28/05/10 09:44h

    Si aquestos edificis no tenen propietari o estan abandonats, cal una actuació PERO JA!!, d’altre banda si no es així i tenen propietari, que menys que obligar-los a que com a mínim adonguin una imatge digna i no suposin un perill per els demes veïns. Deu no vulgui que un dia caigui un tros de cornisa ó una teula d’un d’aquestos edificis i faci mal a algú, quelcom bastant probable donat el seu estat. El tema de les piscines es molt mes relatiu al menys sota el meu punt de vista, ja que no deixen de ser un lloc d’esbarjo i que si no fos per els preus abusius (es pot comparar amb altres instal•lacions) tindrien mes afluència de gent. Apart d'aixó, si trèiem els mesos d’estiu, per allí pràcticament no va ningú, a no ser que facin un torneig per nens o quelcom similar. Es clar que es podrien fer mes coses per que fossin molt mes rentables, però això penso que ara es problema dels que las han llogat. En el tema de la carpa, hem de ser realistes, i dir que era
  14. Xat_nofoto

    Joan Antoni FRI 28/05/10 09:45h

    una molt bona solució ja que a les hores teníem un problema que era la manca de casal. Tenint un bon casal, no ens fa falta la carpa de forma permanent, el problema es que potser el casal que tenim no es el mes adequat per el poble, i no per que sigui petit ó gran, es mes aviat un tema de concepte. Apart d’això, a mi em sembla bé llogar una carpa per la festa major, es com tornar als orígens amb aquells embalats. No se, penso que de la festa major es millor no parlar ara, ja que tindríem per omplir molts folis. ¿Que vols que et digui? Potser tenim una considerable manca de creativitat ó un excés de comoditat..... Salutacions.
  15. Xat_nofoto

    FRI 28/05/10 15:46h

    Bones ! tots els edificis del planeta, siguin d'un lloc o un altre, necessiten manteniment. Si no...doncs hi han desprendiments, etc.Bé, el meu grup com jo, no recolzem ocupar l'antiga escola 3 pins amb la seu del consorci, pero SI com he dit en un comentari anterior, dins del pulmó de Vallromanes que comunica amb altres termes municipals. S'ha de recalcar que dir que a les antigues escoles donaria treball, no es real que doni treball a gent de vallromanes. Pensi que el parc ja té els seus treballadors i nomes canvia l'ubicació. Si...poden haver -hi contractes de neteja, manteniment i alguna cosa més pero no aspirem a més. D'altra banda, l'ubicació que icv-vallromanes proposa, dona la mateixa empenta que la de les antigues escoles. No obstant...no podria ser millor la idea dels edificis de vista alegre per altres funcions? El Casal del JOves ha d'estar davant la zona esportiva, sempre potencia al colectiu. el complex esportiu va funcionant, pq l'empresa actual, el sap explotar.
  16. Xat_nofoto

    Joan Antoni FRI 28/05/10 19:34h

    Hola David, perdona el següent comentari, però es que per dir obvietats com les dels edificis, no cal ser un llumbreres. Tots donem per fet el que la gran totalitat dels edificis necessiten un manteniment encara que sigui mínim. El que jo et volia dir i sembla que no m’has entès, es el fet de no poder tolerar el abandonament en aquest cas dels edificis del carrer Vista alegre donant una imatge bastant deplorable. Ídem per la antiga escola. En el tema del consorci i el treball, tot es molt relatiu i a l’hora flexible. Amb això vull dir que es pot negociar. Has de tenir en compte que com a tots els trasllats, no a tota la plantilla li pot anar be un trasllat, amb lo que es poden generar futurs llocs de feina per a gent d’aquí. A part d’això, qui no et diu que volen algú del poble que conegui la zona com la palma de la ma per noves tasques. Penso que amb això, mai se sap. Si mes no,encara que no s’agafés a ningú, no deixaria de ser un recolzament prou interessant,
  17. Xat_nofoto

    Joan Antoni FRI 28/05/10 19:35h

    i amb això et tinc que dir que encara que en altres coses no coincideixo amb el David Ricard i el seu grup, estic d’acord amb ells. Home ja que ho dius, m’ho poses a tir. En els edificis de vista alegre podries ubicar a la Policia Local, el jutjat de Pau, correus, etc, etc. I ja els tindries a la vista i ben localitzables. Per altre banda, si fas això ja tindries el teu local per els joves davant la zona esportiva, encara que no entenc perquè ha de estar ubicada tan prop. Per altre banda, no se si se sap explotar el complexe esportiu o no, però cues de gent per entrar-hi, jo no veig gaires. Salutacions. PD. Ja quasi tenim el poble perfiladet....jajaja. Encara ens quedaria bastant com ara la rotonda, Can Poal,la plaça de l’església, etc, etc.

DJ 09/02/2012 | 15:20
Fons_fixed_publications
  • Mesveure